logo
logo
Mūs atbalsta:


Jaunumi

2009. gada, 29. jūnijā — J.D.Power ir prezentējusi pētījuma rezultātus, kurā Chrysler Group LLC ir parādījusi labus rezultātus

Kompānija J.D.Power ir paziņojusi aptaujas rezultātus IQS jeb Initial Quality Study (sākotnējās kvalitātes pētījums), kas liek autoražotājiem pastāvīgi uzlabot automašīnu kvalitāti. Saskaņā ar šo pētījumu, jauno auto īpašniekus lūdza pastāstīt ar kādām problēmām viņi ir saskārušies jaunā auto ekspluatācijas pirmajās 90 dienās pēc pirkuma.

Šo pētījumu rezultātā, kuri 2009.gadā aptvēra kopumā 228 problēmas un bojājumus, labus rezultātus parādīja kompānijas Chrysler Group LLC automašīnas. Jāatzīmē, ka J.D.Power 10 automašīnu sarakstā, kuras uzrādīja vislielāko pieaugumu, 5 ir Chrysler, Jeep un Dodge zīmoli. Tie ir: Chrysler Sebring, Dodge Grand Caravan, Dodge Avenger, Jeep Wrangler, Jeep Cherokee.

Turklāt, kompānija Chrysler Group LLC varēja uzlabot savus rezultātus par 15 punktiem, tādejādi aizsteidzoties priekšā vidējam rādītājam visā nozarē kopumā, kas bija 10 punkti.

Zīmols Jeep uzlaboja savas pozīcijas par 30 punktiem, pavirzoties par 3 pozīcijām uz augšu. Šis «lēciens» galvenokārt ir saistīts ar Jeep Wrangler pozīciju uzlabošanos, kas saņēma papildus 47 punktus.

Ir jāpievērš uzmanība arī citiem kompānijas Chrysler Group LLC modeļiem, tādiem, kā:

- Chrysler PT Cruiser, kas ir nostiprinājies pirmajā vietā kompakto daudzfunkcionālo automašīnu segmentā

- Chrysler Sebring (kā sedans, tā arī kabriolets), kas finišēja kā ceturtais ļoti konkurējošā vidējā izmēra automašīnu segmentā, kurā ietilpst Nissan Altima, Toyota Camry un Honda Accord

- Dodge Grand Caravan, kas uzlaboja savas pozīcijas par 60 punktiem un pašlaik ir pārstāvēts ar trešo vietu vidējā izmēra mini-venu segmentā.

Saņemot pozitīvus rezultātus, kompānija Chrysler Group LLC turpinās darbu, kas saistīts ar tās automašīnu tehnisko parametru uzlabošanu.

Visa 2008. gada garumā un 2009. gada sākumā kompānija Chrysler Group LLC ir sasniegusi milzīgu progresu attiecībā uz automašīnu kvalitāti. Ir jāatzīmē, ka 2008. gadā pieprasījumu skaits kompānijai Chrysler Group LLC, kas saistīti ar garantijas gadījumiem, ir samazinājies par 30%. Ar savu jauno programmu Customer Satisfaction Teams (CSTs) un Customer Promoter Score (CPS), kā arī citām iniciatīvām, kompānija Chrysler Group LLC ir pārliecināta, ka arī turpmāk strādās pie automašīnu kvalitātes, pārsniedzot vidēju uzlabojumu līmeni auto industrijā kopumā.

Informācija par Chrysler Group LLC

Kompānija Chrysler Group LLC tika izveidota 2009. gadā uz globālās stratēģiskās alianses ar Fiat Group bāzes, tā ražo automašīnas un produktus ar tādiem zīmoliem, kā Chrysler, Jeep®, Dodge un Mopar®. Pārvaldot resursus, tehnoloģijas un pasaules izplatīšanas tīklu, kas ir nepieciešami efektīvai darbībai pasaules mērogā, alianse liek uzsvaru uz kompānijas Chrysler Group LLC inovāciju pieredzi, kuru pirmo reizi piedāvāja Volters Kraislers 1925.gadā, un mūsdienīgām itāļu auto ražotāja Fiat tehnoloģijām.

Chrysler Group LLC kompānijas rīcībā (galvenā mītne Oburn Hilza, Mičiganas štats) ir produktu līnija, kurā ietilpst pasaulē plašu atzinību ieguvušās automašīnas. To skaitā - Chrysler Grand Voyager, Jeep Wrangler un Jeep Grand Cherokee.