All times are UTC + 2 hours






Post new topic Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
  Print view

ceļojamais auto
Author Message
PostPosted: Mon Dec 14, 2015 2:35 am 
Offline

Joined: Fri Dec 11, 2015 1:23 pm
Posts: 13
Sveiki!

Plānoju pirkt džipu kā bāzi ceļojamajam auto, kuru apkrāmēt attiecīgi pēc maršruta un nepieciešamībām. (gribēju nosūtīt PM lietotājam il padrino kā aktīvam lietotājam, bet neatradu tādu opciju šajā forumā izdar, lai lieki kādu nesadusmotu, kā tas parasti man izdodas)

Pēc pāris forumu palasīšanas, izvērtējot auto cenas, to, kas patīk un nepieciešams, cik esmu gatavs ieguldīt apsveru :
Cherokee 4,0
G klases benzīns

Jautājumi:
cik liela iespēja atrast te Latvijā XJ ar LSD? Jo neizprotu jēgu 4x4 mašīnai bez diferenciāla bloķētājiem. Ja necik ,tad cik izmaksātu viena un abu tiltu bloķēšanas izmaksas/veidi?
Kas ir "razdatka" - sadales kārba? (neesmu slenga un iesauku cienītājs)
Kas ir "čiris" ?

G klasei tiltu bloķēšanas opcija ir pamataprīkojumā.

Manas pamatvajadzības 4x4 :

opcija atslēgt priekšējo tiltu
pazeminātie ātrumi
aizmugurēja diferenciāla bloķēšana
starpasu bloķētājs
vēlama manuālā pārnesumkārba
beznīns/gāze
ādas salons


Ja salīdzinam šādus 2 auto :

http://ejuz.lv/gklase 6,5k eiro
http://ejuz.lv/cherokee 1k eiro

Kā Jeep pārstāvjiem, lūgums, pamatoti pārliecināt kāpēc man būtu jāizvēlās Cherokee.


Top
 Profile  
 

Re: ceļojamais auto
PostPosted: Mon Dec 14, 2015 3:31 pm 
User avatar
Offline

Joined: Fri Apr 18, 2008 5:36 pm
Posts: 1304
Location: Valmiera - Rīga
precizēt gribas īsumā- vai esi izvērtējis auto cenas? jo XJ daudz/maz normālā sākumstāvoklī maksās 2-3k, bet G klase 6k! Manā skatijumā tās ir 2 dažādas lietas.

balstoties uz tevis minēto!
1. Lsd bloķim ir īss mūžs un darbojas tikai tad, kad esi kustībā, ja apstājies tad viņš vairs nedarbojas.

2. ARB bloķētājs latvijā izmaksās ap 2k abiem tiltiem kopā.

3. razdatka- ir sadales kārba vai starpkārba kā nu kuram

4. čiris ir XJ jeep

_________________
Jeep Grand Cherokee (WJ)
1999
4.0 R6 LPG
245/75/16
275/65/17-MOAB
NV242j
DANA 30/35c(3,54)
IRONMAN 2'' kit


Top
 Profile  
 

Re: ceļojamais auto
PostPosted: Tue Dec 15, 2015 1:35 am 
Offline

Joined: Fri Dec 11, 2015 1:23 pm
Posts: 13
Paldies par atbildi. Tätad, XJ + ARB abiem tiltiem ir 5k, G klase ir 6k. Kas tad te vèl paliek tik dazäds? G klasi (Puch) ir lieläka iespèja atrast vecäku par 25 nelatvijä (vai cik bija tas noteiktais), lai izvairìtos no väjprätìgä nodokla, kas XJ laikam jamaksä. Tatad abi nu jau izmaksä gandriz vienädi.

Tä kä abus pazìstu tikai no interneta un cik uz ieläm redzèti, värbùt käds var shos abus objektìvi salidzinät?
Vai vismaz aprakstìt nepatìkamäs/kaitinosäs XJ lietas, kä piemèrs, neelektriskie logi braucot slìd lejä?


Top
 Profile  
 

Re: ceļojamais auto
PostPosted: Tue Dec 15, 2015 8:58 am 
User avatar
Offline

Joined: Tue Jun 10, 2008 9:11 am
Posts: 3183
Location: Riga, Sigulda
kāpēc neizskati šādus modeļus?

1.Toyota Hilux
2.Toyota Landcruiser
3.Mitsubshi Pajero
4.Mitsubishi Pajero sport
5.Mitsubishi L200
6.Nissan Patrol
7.Nissan Navara
8.Land Rover Defender
9.Land Rover Discovery 2

No minētajām mašīnām dārgākās būtu Toyotas, bet nu pārējās ir par sakarīgiem cipriem, kas stipri tuvinās Tavai nosauktajai Gklases cenai.


Top
 Profile  
 

Re: ceļojamais auto
PostPosted: Tue Dec 15, 2015 11:48 am 
Offline

Joined: Fri Dec 11, 2015 1:23 pm
Posts: 13
1 nesaista
2 päräk därgi
3 nesaista
4 nesaista
5 nesaista
6 nesaista
7 nesaista
8 bija kä A variants, bet benzìna retums un arì därgs
9 nesaista
10 Niva :D, bet nezinu cik tas galarezultätä bùtu racionäli.

Cik Nivai izmaksä differencialu blokèsna?


Top
 Profile  
 

Re: ceļojamais auto
PostPosted: Tue Dec 15, 2015 12:05 pm 
User avatar
Offline

Joined: Tue Jun 10, 2008 9:11 am
Posts: 3183
Location: Riga, Sigulda
Kam Tev beznīna motors? kapēc ne Diesel?


Top
 Profile  
 

Re: ceļojamais auto
PostPosted: Tue Dec 15, 2015 12:12 pm 
Offline

Joined: Fri Dec 11, 2015 1:23 pm
Posts: 13
gaumes lieta, dìzelis nav manä gaumè


Top
 Profile  
 

Re: ceļojamais auto
PostPosted: Tue Dec 15, 2015 12:35 pm 
User avatar
Offline

Joined: Tue Jun 10, 2008 9:11 am
Posts: 3183
Location: Riga, Sigulda
G klasei liels pluss ir diferenciāļu bloķēšana, XJ tādas fīčas parasti nav.. reti, bet ir redzēti pārdošanā jau saķūnēti XJ, ar visādiem bloķiem, vinčām, utt..

nezinu, kā tam G mersim, bet XJ patīk parūsēt.. un vēl salīdzinot ar japāņiem, XJ ir baigi mazais.. priekš gariem gabaliem vajag daudz mantu, vietas maz..

Padrino un Voll ir XJ fani.. lai viņi pastāsta, kas tam aparātam tik foršs, lai viņu pirktu.. :)


Top
 Profile  
 

Re: ceļojamais auto
PostPosted: Tue Dec 15, 2015 11:59 pm 
User avatar
Offline

Joined: Thu Dec 03, 2015 12:26 am
Posts: 135
Location: Riiga,Ceesis
Dzips ir tikai viens ""JEEP"" Un par to ka maz vietas, uz jumta bagaaznieka var daudz salikt 8-) :drive:

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd Overland
Quadra Drive


Top
 Profile  
 

Re: ceļojamais auto
PostPosted: Tue Dec 15, 2015 11:59 pm 
Offline

Joined: Fri Dec 11, 2015 1:23 pm
Posts: 13
"JEEP" šoreiz nav nekāds pamatojums.
Par maz vietas man nebūs, bezsāls sezonā pārvietojos/ceļoju ar klasisko mini, esmu arī viņā gulējis, var aizmigt un pamosties bez sāpēm.


Top
 Profile  
 

Re: ceļojamais auto
PostPosted: Wed Dec 16, 2015 12:08 am 
User avatar
Offline

Joined: Thu Dec 03, 2015 12:26 am
Posts: 135
Location: Riiga,Ceesis
mkmini wrote:
"JEEP" šoreiz nav nekāds pamatojums.
Par maz vietas man nebūs, bezsāls sezonā pārvietojos/ceļoju ar klasisko mini, esmu arī viņā gulējis, var aizmigt un pamosties bez sāpēm.


Nu pag pag, tu gribi pa riktiigiem bezceliem braukaat vai vienkaarshi celot pa pasauli?

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd Overland
Quadra Drive


Top
 Profile  
 

Re: ceļojamais auto
PostPosted: Wed Dec 16, 2015 12:24 am 
Offline

Joined: Fri Dec 11, 2015 1:23 pm
Posts: 13
Ar liftētu, dubļu riepām, differenciālu bloķētājiem? Varētu pārbaudīt cik km var nograuzt šādas riepas uz asfalta, bet tāds nav plāns.

Vienkārši braukāt pa neceļiem.


Top
 Profile  
 

Re: ceļojamais auto
PostPosted: Wed Dec 16, 2015 1:28 am 
User avatar
Offline

Joined: Wed Oct 01, 2008 8:10 pm
Posts: 3525
Jūtos ļoti pagodināts, ka kāds vēršās pie manis, lai prasītu manu padomu par ceļojuma auto, bet gribētu lūgtu nepārvērtēt manu viedokli. Es esmu diezgan pašpārliecināts tipiņš, kura viedokli vajadzētu dalīt ar 4, it sevišķi, ja runa ir par tehniskām lietām.

Tomēr atļaušos paust savu viedokli :D .

Sāksim ar to, ka vajadzētu saprast, kas ir ceļojuma auto. Es ar to saprotu, ka tas ir auto, kas ir paredzēts garākiem pārbraucieniem - 2k un vairāk km. Piemēram Rīga - Kolas pusala - Rīga 4.5k - 5k km.

Tad būtu pareizi atdalīt militāro Puch G no Mercedes Benz G. Man bija Mercedes G-Wagon 461 SWB (SWB nozīmē Šort Wheel base) ar 2.4L atmosvērisko dīzeli. G-Wagon 461 ir militārā versija, kuru Šveicē un Austrijā un vēl kādās tur valstīs tirgoja, kā Puch G. Mans auto nāca no Vācijas armijas rezervēm, bet tas nebija tāds, kā tie, kurus tagad tirgo SS. Manam bija normāla trīsdurvju virsbūve ar šaujamlūku jumtā. SSā militārie ir ar brezenta jumtu un diviem soliņiem aizmugurē. Manam auto bija vakūma bloķi un tam bija kaut kādi tur 69 vai 70 zs!!! 2 tonnas auto un 70zs motors!!! Es ar to auto nobraucu 3 gadus. Kamēr tu brauc pa pilsētu vai mežu, viss ir ok. ka esi ārā uz kāda lielceļa, tad pēc 30 minūtēm es gatavs nošauties. Respektīvi, armijai tāds auto ir ok, jo zaldātiņam nav opciju - vai nu viņš brauc ar šo auto pa poligonu, vai nu dabon no komandiera ar zābaku pa olām, bet es neredzu vispār kā ar šo auto cilvēks pēc paša vēlēšanās, var mēģināt nobruakt 1000km dienā. Es zinu, ko es rakstu - kad man bija G vagons, es mācījos Zvidrijā, Jončopingā. Man regulāri nācās braukt uz Stokholmu. Tas bija pizģets!!!! It sevišķi, kad pie Vattern ezera vajadzēja kāpt kalnā. Ar to auto, bija, kā ar smago - nedod Dievs ir kāds jāklis, kurš brauc lēnāk pa 90. km stundā. Tad tev jālien otrajā joslā un gluži tā pat, kā smagais, ar 92 km stundā 3 minūtes stiep garām.

Oktobrī es biju uz 4x4centrs pasākumu Tukumā. Tur bija viens čalis, kurš bija nopircis Militāro Puch ar 2.5 dīzeli. Motoru tas tam bija izrevidējis ārā un tā vietā iespraudis 3.0 motoru un tam pa virsu uzbāzis turbīnu un augstspiediena sūkni sūtījis uz Zviedriju, lai tam tur kaut ko izdarītu, kā rezultātā auto gandrīz vai tur 250zs lien ārā. Protams, ka pēc stundas brauciena pa mežu, tam auto bija jālien zem kapota, lai kaut ko tur sataisītu. Respektivi, ja ir akūni daudz piķa, var tam auto uztaisīt normālu motoru, bet, pat ja to izdara, šiem te militārajiem meršiem ir Mercedes Benz TN/T1 busa bremzes, kas faktiski nozīmē, ka pie 200zs jaudīga motora, no tām praktiski vairs nav jēgas.

Botomline - Es neredzu, kā vecs militārais G-vagons var tikt izmantots, kā ekspedīciju auto. Tam vienkārši nepietiek jaudas. Tie SSā pieejamie brezentniek arī ekspedīcijām neder. Ceļojumos bieži sanāk braukt pa zemes ceļiem. Vasarā, sausā ēlpot putekļus - tā būs koma.

Ar civilo G klasi ir savādāk, bet tāds nobrauksts 2.9/3.0 litrīgs civilais G vagons maksās pacmitus, bet labs jau 20 un vairāk EUR.

Nobeigumā par G vagonu. G vagons ir afigennijs aparāts. Super auto! Stilīgs un nežēlīgi izturīgs. Ja man būtu lieki 30k EUR, es sev tādu noteikti nopirktu.

Man pašlaik ir vairāk Cherokee. Ir bijuši gan 4.0 gan tagad man ir divi 2.5 dīzeļi. Nopietnām ekspedīcijām šis auto ir par mazu un otra lieta - garos gabalos pa sliktiem ceļiem tam skrūvējās vaļā hadene. Līdzi jāņem instrumenti un visi mezgli ik pa laikam zem auto jāpievelk.

_________________
Jeep XJ Coupe 2.5TD, 2000, 2" Rough country
Jeep XJ 2.5TD, 1998 STOCK
Jeep XJ 4.0 High Output, 1989, 3" Skyjacker UHU Jeep
Jeep WK/WH 3.0CRD 2006, STOCK
Jeep WJ 4.7 V8, 1999, 4.5" Rough country SOLD
Jeep XK 3.0CRD 2007, 2" SALMET SOLD


Top
 Profile  
 

Re: ceļojamais auto
PostPosted: Wed Dec 16, 2015 1:40 am 
User avatar
Offline

Joined: Wed Oct 01, 2008 8:10 pm
Posts: 3525
Man pašam tagad ekspedīcijām ir Pajero MK2 LWB WB ar 2.5TD. Motors protams ir krietni pa vāju, bet nu vēl ciešami, bet, ja salīdzina ar Cherokee, tad Cherokee ir daudz baudāmāks auto un tam ir kudiš labāka caurejamība. Vispār, visi Piter uzskaitītie auto, salīdzinot ar Cherokee, mežā nekam neder - tie ir pa smagu. Tai skaitā arī mans Pajero.

Cherokee lielākā problēma ir rūsa. Atrast sesarūsējuši Cherokee ir neiespējami, bet, atšķirībā no japāņu auto, sarūsējuša grīda, slikšņi un spārni ir sīkums. Japāņiem ir tā, ka tiem nopust rāmis un tas notiek ātri un, ja rāmim ir kirdik - tad auto var mest ārā.

Summējot šos divus manus postus, es Tev ieteiktu labāk skatīties uz Grand Cherokee. Tas varētu būt vai nu ZJ vai WJ. Abi ir pieejami ar 4.0L rindinieku un V8 opcijām.

_________________
Jeep XJ Coupe 2.5TD, 2000, 2" Rough country
Jeep XJ 2.5TD, 1998 STOCK
Jeep XJ 4.0 High Output, 1989, 3" Skyjacker UHU Jeep
Jeep WK/WH 3.0CRD 2006, STOCK
Jeep WJ 4.7 V8, 1999, 4.5" Rough country SOLD
Jeep XK 3.0CRD 2007, 2" SALMET SOLD


Top
 Profile  
 

Re: ceļojamais auto
PostPosted: Wed Dec 16, 2015 2:06 am 
User avatar
Offline

Joined: Wed Oct 01, 2008 8:10 pm
Posts: 3525
Cik nu man ir nācies redzēt, tad visiem Cherokee Limited izpildījumā ir LDS. Cita lieta, vai tas nav nodilis. Remkomplekts tam maksāja uz kādiem 120 EUR. Dīzeļizpildījumā laikam visiem Cherokee XJ ir LSD.

Ekspedīcijā bloķis priekšējā tiltā nav nemaz tik vajadzīga lieta. Ar priekšējo bloķi vienmēr ir iespēja apraut pusašu krustus vai granātas. Tāpēc, ja nav runa par sporta kausiņu vākšanu purvā, tad labāk priekšējo reduktoru nesaslēgt.

Uz Jeep ar Dana tiltiem labāk likt EATON bloķi. Ne ARB. ARB bloķiem vēl papildus vajag kompresoru un tad vēl jāseko līdzi vakūma trubiņām, kuras regulāri, pa mežu braucot, kaut kur sāk vilkt gaisu. Reāli ARB bloķi jau ir pagātne. EATON ir daudz uzticamāk. Vairums to nezin, jo EATON, man liekas, ražo bloķus tikai priekš ASV mašīnām. Līdz ar to, tādas mazas vienības, kā japāņu autobūves pārstāvji, kuru spēkratus ir iecienījuši Daesh, nemaz netiek pie tādiem labumiem. :D joks, bet EATON ir labāk par ARB!

_________________
Jeep XJ Coupe 2.5TD, 2000, 2" Rough country
Jeep XJ 2.5TD, 1998 STOCK
Jeep XJ 4.0 High Output, 1989, 3" Skyjacker UHU Jeep
Jeep WK/WH 3.0CRD 2006, STOCK
Jeep WJ 4.7 V8, 1999, 4.5" Rough country SOLD
Jeep XK 3.0CRD 2007, 2" SALMET SOLD


Top
 Profile  
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 2 hours


  Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Skin created by © gokin from Najlepsze Filmy, profesjonalne pozycjonowanie stron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group