All times are UTC + 2 hours






Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
  Print view

Laucinieka XJ
Author Message
PostPosted: Tue Mar 28, 2017 10:26 am 
User avatar
Offline

Joined: Sat Mar 25, 2017 7:17 pm
Posts: 80
Location: Krape, LV-5012
Sveiciens forumiešiem! :rock:

Esmu kļuvis par laimīgo Jeep markas spēkrata īpašnieku. Viss sākās talajā 2017. gada 24. martā, kad es mēroju 185Km tālo ceļu līdz Balviem, lai iegādātos zemāk redzamo aparātu.

Image

Jeep Cherokee XJ
1998. gads
4.0 gāzēts benzīns ar 100l balonu
automāts

Image

Kopumā ir roka jāpieliek, taču kopumā esmu sajūsmā, un man šķiet, ka materiāls labs. Iepriekšējais saimnieks arī izsniedza maisu ar detaļām, kuras vajadzētu nomainīt. Aprīļa beigās arī jāiet apskate, tad jau redzēs, ko un tā.

Pagaidām plāni ir:
- ielikt priekšā ērtāku beņķus, vēlams ādas un ar apkuri
- atjaunot kondicioniera darbību (trūkst divas šļūtenes un varbūt kaut kas vēl)
- ielikt normālu maģi :mrgreen:
- sakrāsot norūsējušos dzelžus, padomāt par kaut kādu kompleksāku apstrādi
- uztaisīt jumta bagāžnieku un salikt papildu gaismas
- bišķi satūnēt salona elektroinstalāciju, salikt kaut kādas usb un 12V ligzdas, ieviest papildu apgaismojumu utml

Image

Īsumā par mani - sauc Reinis, pirms dažiem gadiem no Rīgas pārvācos uz laukiem, kur tad arī tagad aizvadu savas dienas.

Maizīti pelnu ražojot mājaslapas, pārējā laikā patīk visu ko ar rokām darīt. Mednieks un makšķernieks neesmu, bet kādu geocaching slēpni salasīt patīk un kaut ko ārpusē apskatīt arī, tam arī šis auto tiks lietots. Tāpat arī domāju to izmantot īso distanču pārvarēšanai te rajonā, jo man apnika lauzt savu līdzšinējo SAAB 9-3. Braukt ar to pa laukiem ir tas pats, kas iet uz mežu laķenēs. :mrgreen:


Top
 Profile  
 

Re: Laucinieka XJ
PostPosted: Tue Mar 28, 2017 4:45 pm 
User avatar
Offline

Joined: Mon Jul 07, 2014 11:39 am
Posts: 344
Nu ko, sveiciens klubiņā! ;)


Top
 Profile  
 

Re: Laucinieka XJ
PostPosted: Tue Mar 28, 2017 6:34 pm 
Offline

Joined: Mon Jul 27, 2015 7:22 pm
Posts: 69
Vizuāli izskatās diezgan labi saglabāts autiņš..
Iet šie auto zvērā! ;)
p.s.- starp kādiem auto izvēlējies JEEP?
Draugs bija sarunājis, ka sestdien brauks apskatīt šo auto, no rīta zvanīja, lai precizētu laiku, bet tas pipuks jau notirgojis.. :o
Kkas jau bija viņa rīkojumā notestējis to JEEPu un kopumā teica, ka esot laabs.
Priekšējais tilts gaudoja, tevis pieminētās durvju enģes izdilušas, rusas uz virsbūves minimāli, gāzei filtri jāmaina, jo strauji uzdodot-šad tad rīstās..
Bet nu no viņa teiktā sapratu, ka ieliekot ~500e tas auto būtu konča, jo jau tobrīd esot bijis stingri virs vidējā pa ielām braukājošā..
Ak jā, un sliekšņi un daļēji grīda arī pārvārīti..
Cena beigās cik sanāca?


Top
 Profile  
 

Re: Laucinieka XJ
PostPosted: Tue Mar 28, 2017 10:28 pm 
User avatar
Offline

Joined: Sat Mar 25, 2017 7:17 pm
Posts: 80
Location: Krape, LV-5012
Nu jā, kad viņš mani informēja, ka uz sestdienu ir kaut kādi n-tie skatītāji pieteikušies, tad es liku lietā visas savas komunikācijas spējas un pāliecināju šo, ka būšu klāt jau piektdien un esmu reāls ņēmējs. :rally: Cipars bija tuvs sludinātājam, tika reducēts samērā nedaudz , bet tā kā materiāls likās labs un tirgonis ļoti godīgi visu izstāstīja, tad man īpaši negribējās kaulēties.

Defekti ir minētie, jā. Tiltā eļļu salēju un palika ok, bet tur laikam jamaina blīvslēgi, kuri man jau ir iedoti līdzi. Tad vēl tās priekšējās durvis. Pakaļējās arī dabūju vaļā vēlreiz, izmazgāju un sasmērēju mehānismu, konstatēju, ka turpina aizkrist tad, ja pie aizslēgta stāvokļa nospiež ārējo pogu. Pagaidām, lai tā arī paliek. Kaut kad pajaukšu mehānismu vairāk vaļā un mēģināšu saprast, ko tur pielabot, pagaidām man garāžā trūkst normāla galda un gaismas, negribas pazaudēt kādu skrūvīti vai atsperi.

Gāzes filtri ir sīkums un samainīsies kopā ar citiem filtriem, man gan šķiet, ka iet tīri ok. Es gan novēroju tādu interesantu uzvedību, ka automāts kaut kā uz šosejas negrib slēgties uz leju, ja motoram dod minimālus apgriezienus. Grūti izskaidrot, bet ja sanāk palēnināties līdz kaut kādiem 1000rpm, bet ir druciņ piespiesta gāze, tad viņš sāk raustīties (kā manuālis), čut čut ieminam un smuki pārslēdzas uz leju. Es it kā pietiekoši esmu ar veciem automātiem izbraukājies, bet kaut ko šādu redzu pirmoreiz un esmu nedaudz satraucies. Varbūt jānomaina eļļa kārbā.

Sliekšņi ir pārmetināti, bet nav tikuši īsti ok nokrāsoti un sit cauri kaut kādu brūnumu, tagad pie tā strādāju.

Bet nu jā, kopumā man šķiet, ka ir tīri ok izejmateriāls. ;)

Nu jā, man jaut labu laiku (principā kopš Subāru palaidu pensijā), gribējās kaut ko ar piedziņu un ātri vien kļuva skaidrs, ka drīzāk džipveidīgo, nekā citu Subāru (Audi man riebjas). Pamazām vācu info par to, ko un kā, un reāls variants bija Opel Monterey, vienu dīzeli arī biju skatīties, bet nu mani kaut kā emocionāli tas auto tā arī neuzrunāja, lai arī salons tam ir plašāks un ērtāks, bet nu ni un ni. :mrgreen:

Nu un tā kā ar veciem auto esmu kādu laiku pakrāmējies, tad esmu nonācis pie secinājuma, ka labāk vēlāk čakarēties ar tādu auto, kurš emocionāli uzrunā un uz kuru vismaz ir prieks skatīties, nevis kas skaitās (un parasti tikai skaitās) "praktisks" vai "uzticams", jo čakars tāpat ir garantēts ar jebkuru. :D

Vēl arī bišķi tomēr gribējās amerikāni. Vidusskolā, kad 11. klases vidū dabūjām vākus, klasesbiedram bija Buick Cenutry. Garajā starpbrīdī kruīzējām pa rajonu un klausījamies hip-hopu. :rock: Šajā sakarā biju arī skatīties vienu Ford Explorer, bet konkrētais bija baigi nojāts un tirgoņi kaut kādi aizdomīgi, un laikam arī emocionāli līdz galam nepaķēra.

Nu un visbeidzot, šī foruma biedrs ar segvārdu Skotelis, arī XJ īpašnieks, pagājušvasar kādu laiciņu bija mans kolēģis. Sapratu, ka vismaz kaut kāds morālais atbalsts ir sagaidāms, un ar viņa svētību tad arī devos uz Balviem. :drive:


Top
 Profile  
 

Re: Laucinieka XJ
PostPosted: Tue Mar 28, 2017 10:49 pm 
User avatar
Offline

Joined: Sat Mar 25, 2017 7:17 pm
Posts: 80
Location: Krape, LV-5012
Šodien, riktējot tos sliekšņus, tika diagnosticēts caurums arkas apakšā. Nolēmu atklāt metināšanas sezonu un uzreiz to aizmetināt.

Image

Metāla donors - Opeļa motora pārsegs. :voila:

Image

Rezultāts. Bildē īsti neko nevar saprast. Kopumā ar šīm šuvēm baigi nelepojos, bet tā kā šī manā metinātāja karjerā bija kāda trešā metināšanas reize un pirmā ar plānajiem auto bleķiem, tad būs ok. Vēl jātrenējas un jāmācās, bet virziens uzņemts pareizais.

Image


Top
 Profile  
 

Re: Laucinieka XJ
PostPosted: Wed Mar 29, 2017 7:31 am 
Offline

Joined: Tue Mar 18, 2014 12:02 pm
Posts: 115
Location: Valmiera
Nja, iekš ss šis aprāts kādu brītiņu stāveja, bija doma aizskriet apskatīties ar domu aizvietot sencim pasātu, bet tā arī īsti nesaņēmos :)

_________________
Subaru Forester XS, SJ
Jeep ZJ 5.2 V8


Top
 Profile  
 

Re: Laucinieka XJ
PostPosted: Fri Mar 31, 2017 6:15 am 
User avatar
Offline

Joined: Thu Apr 21, 2016 8:24 pm
Posts: 337
:rock:
sviekts barā!

_________________
WG CRD LIMITED


Top
 Profile  
 

Re: Laucinieka XJ
PostPosted: Wed Apr 05, 2017 10:41 am 
User avatar
Offline

Joined: Sat Mar 25, 2017 7:17 pm
Posts: 80
Location: Krape, LV-5012
Kaut kas pamazām tiek darīts, sakopts un sakrāstots viens slieksnis un plastmasas vienā pusē, kā arī piekabes āķis.

Vēl ķīnietis nedēļas (vai pat mazāk, karoč baigi ātri) laikā atsūtīja plastmasu, ar ko aizbāzt radio vietu. Oriģinālais radio ir beigts un sit ārā drošinātāju. Mēģināju palaist garāžā pa taisno pie aķa, un tur īssavienojums ir tāds, ka vads piecepas pie korpusa. Īsti neredzu jēgu to mēģināt ajaunot.

Image

Te jau pieskrūvēts. Maģis būs kaut kāds foršāks, labāks un ar rāmīti apkārt, šis vienkārši mētājās garāžā un tika pieslēgts testa nolūkos.

Image

Uuuuun testa rezultāti bija tālu no iepriecinošiem, jo konstatēju, ka skan tikai 1/4 daļa no automobilī esošajām skandām. Izskatās, ka varu gatavoties normālām signāla medībām un pārrāvuma meklēšanai. Stulbi, jo ir vēl viss kas, ko darīt, taču muzonu tomēr gribas. :)


Top
 Profile  
 

Re: Laucinieka XJ
PostPosted: Fri Apr 14, 2017 4:17 pm 
User avatar
Offline

Joined: Sat Mar 25, 2017 7:17 pm
Posts: 80
Location: Krape, LV-5012
Šodien, tā sacīt, paraustīju lauvu aiz ūsām un pamatīgi atrāvos. :dumb:

Gribēju sakrāsot otras puses slieksni un moldingus, viss jau smuki nopindzelēts, attaukots un tūliņ jau līmešu virsū līmlenti, bišķi uzpiedos uz pakaļas bampera sāna daļas un tā nomaucās zemē ar visu stiprinājumu.

Noņēmu arī otru pusi, un rezultāts, kas mani sagaidīja, bija diezgan traģisks. Abas šīs bagāžnieka kabatas ir pilnas ar smiltīm un izrūsējušas.

Image

Tagad esmu pārdomās - griezt ārā gabalus un likt vietā no rokas taisītus donorbleķus, kas būs bišķi gateris, toties lēti un es to varu sākt darīt kaut šovakar, un rīt vai parīt jau gāzt dzīvē, vai arī tomēr meklēt normālus remonta bleķus... Bet tas būs pēc brīvdienām.

Citās ziņās - šodien vēl nomainīju bremžu klučus priekšā, kurus bija izsniedzis auto iepriekšējais saimnieks, tāpat arī pie viena tiku līdz logu šķidruma sūknīšiem, un konstatēju, ka aizmugurējais logs nemazgājas sūkņa defekta dēļ, tā kā pamazām meklēju arī to.

Image

Image

Nu kaut kā tā. Parisināju arī skadu jautājumu. Aizmugurē singāls ir, bet viens skaļrunis bija nobeidzies (pirmo reizi kaut ko tādu redzu), priekšā skaļruņi ok, bet vadi galīgi lupatās, vajadzēs tos kaut kad pārvilkt, taču tā, kā jau varētu noprast, vairs nav pirmā prioritāte. :mrgreen:


Top
 Profile  
 

Re: Laucinieka XJ
PostPosted: Wed Apr 19, 2017 2:16 pm 
User avatar
Offline

Joined: Tue Jun 10, 2008 9:11 am
Posts: 3183
Location: Riga, Sigulda
Cherokiem jau baigi patīk rūsēt.. noteikti iepriekšējais īpašnieks par to rūsas apjomu zināja un tāpēc veiksmīgi tika vaļā no mašīnas.. :)


Top
 Profile  
 

Re: Laucinieka XJ
PostPosted: Wed Apr 19, 2017 2:24 pm 
Offline

Joined: Mon Jul 27, 2015 7:22 pm
Posts: 69
Tos moldingus no durvīm arī vajadzētu noņemt un aizmest(vismaz es tā izdarīju), jo zem tiem rūsai ļoti patīk dzīvot. (caurumus aizlāpi, nokrāso un ir pa smuko)


Top
 Profile  
 

Re: Laucinieka XJ
PostPosted: Thu Apr 27, 2017 12:21 pm 
User avatar
Offline

Joined: Sat Mar 25, 2017 7:17 pm
Posts: 80
Location: Krape, LV-5012
Nu ir šis un tas vēl padarīts.

Moldingus no durvīm ņemt nost negribu, drīzāk izdomāšu, kā tos kaut kā hermetizēt. Bet nu jāskatās. Domāju, ka ja tur bija kam izrūsēt, tad tas jau ir noticis. :D Bet ja vēl nav, tad varu vēl nedaudz padomāt.

Tātad - par progresu.

Image
Sametināju šo megacaurumu, te bija jāliek liela izmēra ielāpī trīs vietās - gan ārpusē, gan iekšpusē, gan arkā. Rezultāts šāds. Kopumā esmu apmierināts. Jā - nav vairs tādas smukas kantītes, bet nu neko darīt. Metālu beigās nolēmu griezt un locīt pats. Lētāk, ātrāk un tepat uz vietas. Vēl stāv priekšā tāds pats remonts arī otrā pusē, kur arī šī kabata ir caura un pilna ar slapjām smiltīm.

Image
Te kaut kur procesam pa vidu pienāca jau pirms kāda laika pasūtītie skaļruņi (vai skaļrunīši, ja precīzāk). Kā jau rakstīju, pie auto iegādes skanēja tikai viens no četriem un tas pats štruntīgi, tāpēc nolēmu šo savest kārtībā. Melomāns vai audiofīls neesmu, galvenokārt klausos radio, tāpēc vajadzēja, lai tikai skan no visiem caurumiem un nečarkst. 17 eur par pāri, domāju, ka labs cipars.

Image
Te kaut kur ķeru rokā šofera durvīm domāto audio signālu. :D Nācās ievilkt jaunus vadiņus.

Image
Te uz mana ciema pasta nodaļu (kura atrodas fona redzamajā kāpņu telpā) pienāca šāda paciņa no amērikas.

Image
Paciņā iekšā šādas divas tapas un vēl daži štruntiņi, ar kuru palīdzību saremontēt šofera durvis, kuras atverot krita labu gabalu zemāk un aiztaisāmas arī bija tikai paceļot uz augšu.

Te uzreiz piebilde, ka es ienīstu cilvēku, kurš ir projektējis tās eņģes. Nu priekš kam kaut kas ir jātaisa tik tizli un ar skaidri izslēgtu iespēju to jebkad remontēt - tapai abi gali aizpresēti, normāli klāt tikt nevar, pati eņģe piemetināta pie virsbūves.

Image

Paskatījos vairākus video par šo tēmu un visos tajos šis jautājums tika risināts urbjot šo tapu. Mēģināju tā darīt arī es, bet vietējā saimniecības bodē (kas gan izceļas ar mega plašu piedāvājumu priekš savas atrašanās vietas) dabūjamie urbji izrādījās samērā štruntīgi, un trīs nolauztus urbjus vēlāk es sapratu, ka nebūs.

Tad nāca apskaidrība, ka uz iepriekšējām xmām mazajai māsai uzdāvināju baigo aparātu - kaut kādu budžeta klases Dremel analogu. :D

Image

Tam galā liekas tādas miniatūras flekša ripiņas, kuras man par lielu pārsteigumu ļoti veiksmīgi nogrieza abas tapas. :rock: Protams, tā bija tikai puse no uzvaras, jo bija palicis tāds sīkums kā to tapu atlikumu izsišana ārā un jauno tapu iedabūšana vietā. Te atkal idioti Chrysler korporācijā ir parūpējušies, lai durvu iekšējā forma traucētu to normāli izdarīt. Šajā brīdī man jau viss bija zb un es ar šo tiku galā samērā brutāli, taču, ja vēl kādam šis ir aktuāli un gribas smuki - skrūvējiet nost durvis jau sākumā.

Rezultāts ir ok. Kaut kāda maza brīvkustība durvīs diemžēl vēl ir, bet tagad normāli taisās gan ciet gan vaļā, tā kā būs labi.


Image
Rekur pakaļvāks no iekšpuses. Te bija klasiska problēma ar to, ka to nevar normāli atvērt no ārpuses. Jāuzspiež kaut kādā mistiskā vietā un tad varbūt sanāk. Nu nav nopietni. Te kārtējais inžinieru gļuks divās vietās - pirmkārt jau tas labajā pusē esošais stienis, kurš verot durvis tiek rauts uz augšu, ar mehānismu ir savienots super tizlā veidā, kas nenodrošina nekādu stingrību. Otrkārt, tas bleķa fragments, kurā stiprinās tas durvju kloķis no ārpuses, ir tik vārgs, ka pie lielākas pretestības lokās uz iekšu, tādā veidā nograujot tā mehānisma ģeometriju. Saeļļoju te visu un uz tā paraujamā stieņa uzmocīju uzgriezni (paldies Budam, ka uz tā bija vītne), kas man deva nomālu iespēju to visu precīzi noregulēt. Vēl neliels drošinājums ar savilcēju un tagad viss ir labi. Vāks veras kā nākas.


Uuuuuuuuuuuuuuun - pats labākais - šodien strauji pienāca tehniskās apskates termiņš. Tāpēc rīta pusē jau biju aizgāzis uz tuvāko staciju pēc divnieku ražas. :dumb:

Quote:
626 2 Stiprību ietekmējoši bojājumi durvīm. Kreisā puse. Priekšējās.

Te ir nopuvusi apakšmala, kas jau bija zināms un redzams. Šo kaut kā sametināšu.

Quote:
406 2 Nedarbojas konstrukcijā paredzētā stāvbremze.

Šo konstatēju pirms dažām dienām, bet man nesanāca laika pieķeries. Kaut kāda iemesla dēļ kreisā riteņa trose ir galīgi vaļīga. Jāpajauc un jāpaskatās.

Quote:
102 2 Bojāta valsts reģistrācijas numura zīme.

Pakaļējais numurs tāds padilis. :D Vispār esmu samērā izbrīnīts, ka inspektors man gan mutiski ieteica, gan piezīmēs ierakstīja "jāpiekrāso simboli". Līdz šim CSDD samērā pārliecinoši bija demonstrējis savu idiotiski paranoisko attieksmi pret numuriem, kuri viņiem skaitās tāds svētums, ka pazaudēta vietā citu nedod un ražot tos drīkst tikai viens konkrēts monopolists. Bet te man piedāā pašam paņemt un piekrāsot. Jauki, protams. :)

Quote:
403 2 Nevienmērīgs bremzēšanas spēka pieaugums.

Šis ir pakaļējām bremzēm. Te labprāt uzklausīšu kādu padomu šajā sakarā. Bremzes abas pie beigām ir līdzīgas (1,33 un 1,27), bet tas pieagums nav līdzīgs.

Quote:
308 2 Priekšējais tilts. Palielināta labā ārējā stūres šarnīra brīvkustība.
607 2 Priekšējais tilts. Palielināta brīvkustība balsta šarnīrā. Labais apakšējais balsta šarnīrs.
607 2 Priekšējais tilts. Brīvkustība šķērsstabilizatora buksēs. Iekšējās bukses.
607 2 Priekšējais tilts. Brīvkustība šķērsstabilizatora atsaišu šarnīros.
609 2 Priekšējais tilts. Palielināta kreisā riteņa rumbas gultņa brīvkustība.


Te nekā baigi ko komentēt nav. Visas ir dilstošas un maināmas detaļas. Vienīgi par to gultni besis.

Kaut kā tā. Jautrība neibeidz sākties. :voila:

Tagad prioritāri ir savest kārtībā šīs lietas un dabūt apskati.

Pa vidu tam zīmējas jumta platformas varianti. Jāizdomā galējais un jāveic metāla un gaismu pasūtījums.

Tāpat vēl aktuāli:
- iemest normālus priekšējos beņķus no SAAB
- tikt galā ar apkures jautājumu (mani reāli besī un uzvelk tas kuslais ventilators, un vēl ir nokaitinājis tas, ka kaut cik siltu gaisu sāk pūst pēc diezgan ilgas braukšanas, kad motors jau seeen kā ir darba temperatūrā). Te kāds idiņš atkal ir kaut ko sajājis, iespējams jau rūpnīcā. Primāri droši vien jāskalo vai jāmaina apkures radiators un jāskatās, vai no tā sūda ventilatora var ko vairāk izspiest. Ja nevar, tad es baidos, ka te būs kaut kas fundamentāls jādomā, jo ja ir kaut kas, kas mani reāli besī automobilī, tad tas ir salt no rītiem un aizsvīduši logi. Tas ir kaut kāds primātu līmenis, nevis 21. gadsimts, ja tik elementāras lietas nevar darboties kā nākas.
- vajadzētu atjaunot kondicioneiri (vispirms gan prasās saprast izmaksas)


Tālākā nākotnē vajadzēs mainīt riepas, te jādomā - ar liftu vai bez. :P


Top
 Profile  
 

Re: Laucinieka XJ
PostPosted: Thu Apr 27, 2017 4:41 pm 
User avatar
Offline

Joined: Sun Jun 15, 2014 5:00 pm
Posts: 79
Location: Valmiera
Reinis_me wrote:
Nu ir šis un tas vēl padarīts.

Moldingus no durvīm ņemt nost negribu, drīzāk izdomāšu, kā tos kaut kā hermetizēt. Bet nu jāskatās. Domāju, ka ja tur bija kam izrūsēt, tad tas jau ir noticis. :D Bet ja vēl nav, tad varu vēl nedaudz padomāt.

Tātad - par progresu.

Image
Sametināju šo megacaurumu, te bija jāliek liela izmēra ielāpī trīs vietās - gan ārpusē, gan iekšpusē, gan arkā. Rezultāts šāds. Kopumā esmu apmierināts. Jā - nav vairs tādas smukas kantītes, bet nu neko darīt. Metālu beigās nolēmu griezt un locīt pats. Lētāk, ātrāk un tepat uz vietas. Vēl stāv priekšā tāds pats remonts arī otrā pusē, kur arī šī kabata ir caura un pilna ar slapjām smiltīm.

Image
Te kaut kur procesam pa vidu pienāca jau pirms kāda laika pasūtītie skaļruņi (vai skaļrunīši, ja precīzāk). Kā jau rakstīju, pie auto iegādes skanēja tikai viens no četriem un tas pats štruntīgi, tāpēc nolēmu šo savest kārtībā. Melomāns vai audiofīls neesmu, galvenokārt klausos radio, tāpēc vajadzēja, lai tikai skan no visiem caurumiem un nečarkst. 17 eur par pāri, domāju, ka labs cipars.

Image
Te kaut kur ķeru rokā šofera durvīm domāto audio signālu. :D Nācās ievilkt jaunus vadiņus.

Image
Te uz mana ciema pasta nodaļu (kura atrodas fona redzamajā kāpņu telpā) pienāca šāda paciņa no amērikas.

Image
Paciņā iekšā šādas divas tapas un vēl daži štruntiņi, ar kuru palīdzību saremontēt šofera durvis, kuras atverot krita labu gabalu zemāk un aiztaisāmas arī bija tikai paceļot uz augšu.

Te uzreiz piebilde, ka es ienīstu cilvēku, kurš ir projektējis tās eņģes. Nu priekš kam kaut kas ir jātaisa tik tizli un ar skaidri izslēgtu iespēju to jebkad remontēt - tapai abi gali aizpresēti, normāli klāt tikt nevar, pati eņģe piemetināta pie virsbūves.

Image

Paskatījos vairākus video par šo tēmu un visos tajos šis jautājums tika risināts urbjot šo tapu. Mēģināju tā darīt arī es, bet vietējā saimniecības bodē (kas gan izceļas ar mega plašu piedāvājumu priekš savas atrašanās vietas) dabūjamie urbji izrādījās samērā štruntīgi, un trīs nolauztus urbjus vēlāk es sapratu, ka nebūs.

Tad nāca apskaidrība, ka uz iepriekšējām xmām mazajai māsai uzdāvināju baigo aparātu - kaut kādu budžeta klases Dremel analogu. :D

Image

Tam galā liekas tādas miniatūras flekša ripiņas, kuras man par lielu pārsteigumu ļoti veiksmīgi nogrieza abas tapas. :rock: Protams, tā bija tikai puse no uzvaras, jo bija palicis tāds sīkums kā to tapu atlikumu izsišana ārā un jauno tapu iedabūšana vietā. Te atkal idioti Chrysler korporācijā ir parūpējušies, lai durvu iekšējā forma traucētu to normāli izdarīt. Šajā brīdī man jau viss bija zb un es ar šo tiku galā samērā brutāli, taču, ja vēl kādam šis ir aktuāli un gribas smuki - skrūvējiet nost durvis jau sākumā.

Rezultāts ir ok. Kaut kāda maza brīvkustība durvīs diemžēl vēl ir, bet tagad normāli taisās gan ciet gan vaļā, tā kā būs labi.


Image
Rekur pakaļvāks no iekšpuses. Te bija klasiska problēma ar to, ka to nevar normāli atvērt no ārpuses. Jāuzspiež kaut kādā mistiskā vietā un tad varbūt sanāk. Nu nav nopietni. Te kārtējais inžinieru gļuks divās vietās - pirmkārt jau tas labajā pusē esošais stienis, kurš verot durvis tiek rauts uz augšu, ar mehānismu ir savienots super tizlā veidā, kas nenodrošina nekādu stingrību. Otrkārt, tas bleķa fragments, kurā stiprinās tas durvju kloķis no ārpuses, ir tik vārgs, ka pie lielākas pretestības lokās uz iekšu, tādā veidā nograujot tā mehānisma ģeometriju. Saeļļoju te visu un uz tā paraujamā stieņa uzmocīju uzgriezni (paldies Budam, ka uz tā bija vītne), kas man deva nomālu iespēju to visu precīzi noregulēt. Vēl neliels drošinājums ar savilcēju un tagad viss ir labi. Vāks veras kā nākas.


Uuuuuuuuuuuuuuun - pats labākais - šodien strauji pienāca tehniskās apskates termiņš. Tāpēc rīta pusē jau biju aizgāzis uz tuvāko staciju pēc divnieku ražas. :dumb:

Quote:
626 2 Stiprību ietekmējoši bojājumi durvīm. Kreisā puse. Priekšējās.

Te ir nopuvusi apakšmala, kas jau bija zināms un redzams. Šo kaut kā sametināšu.

Quote:
406 2 Nedarbojas konstrukcijā paredzētā stāvbremze.

Šo konstatēju pirms dažām dienām, bet man nesanāca laika pieķeries. Kaut kāda iemesla dēļ kreisā riteņa trose ir galīgi vaļīga. Jāpajauc un jāpaskatās.

Quote:
102 2 Bojāta valsts reģistrācijas numura zīme.

Pakaļējais numurs tāds padilis. :D Vispār esmu samērā izbrīnīts, ka inspektors man gan mutiski ieteica, gan piezīmēs ierakstīja "jāpiekrāso simboli". Līdz šim CSDD samērā pārliecinoši bija demonstrējis savu idiotiski paranoisko attieksmi pret numuriem, kuri viņiem skaitās tāds svētums, ka pazaudēta vietā citu nedod un ražot tos drīkst tikai viens konkrēts monopolists. Bet te man piedāā pašam paņemt un piekrāsot. Jauki, protams. :)

Quote:
403 2 Nevienmērīgs bremzēšanas spēka pieaugums.

Šis ir pakaļējām bremzēm. Te labprāt uzklausīšu kādu padomu šajā sakarā. Bremzes abas pie beigām ir līdzīgas (1,33 un 1,27), bet tas pieagums nav līdzīgs.

Quote:
308 2 Priekšējais tilts. Palielināta labā ārējā stūres šarnīra brīvkustība.
607 2 Priekšējais tilts. Palielināta brīvkustība balsta šarnīrā. Labais apakšējais balsta šarnīrs.
607 2 Priekšējais tilts. Brīvkustība šķērsstabilizatora buksēs. Iekšējās bukses.
607 2 Priekšējais tilts. Brīvkustība šķērsstabilizatora atsaišu šarnīros.
609 2 Priekšējais tilts. Palielināta kreisā riteņa rumbas gultņa brīvkustība.


Te nekā baigi ko komentēt nav. Visas ir dilstošas un maināmas detaļas. Vienīgi par to gultni besis.

Kaut kā tā. Jautrība neibeidz sākties. :voila:

Tagad prioritāri ir savest kārtībā šīs lietas un dabūt apskati.

Pa vidu tam zīmējas jumta platformas varianti. Jāizdomā galējais un jāveic metāla un gaismu pasūtījums.

Tāpat vēl aktuāli:
- iemest normālus priekšējos beņķus no SAAB
- tikt galā ar apkures jautājumu (mani reāli besī un uzvelk tas kuslais ventilators, un vēl ir nokaitinājis tas, ka kaut cik siltu gaisu sāk pūst pēc diezgan ilgas braukšanas, kad motors jau seeen kā ir darba temperatūrā). Te kāds idiņš atkal ir kaut ko sajājis, iespējams jau rūpnīcā. Primāri droši vien jāskalo vai jāmaina apkures radiators un jāskatās, vai no tā sūda ventilatora var ko vairāk izspiest. Ja nevar, tad es baidos, ka te būs kaut kas fundamentāls jādomā, jo ja ir kaut kas, kas mani reāli besī automobilī, tad tas ir salt no rītiem un aizsvīduši logi. Tas ir kaut kāds primātu līmenis, nevis 21. gadsimts, ja tik elementāras lietas nevar darboties kā nākas.
- vajadzētu atjaunot kondicioneiri (vispirms gan prasās saprast izmaksas)


Tālākā nākotnē vajadzēs mainīt riepas, te jādomā - ar liftu vai bez. :P



:D :D :D Principā pārsmējies lasiju, tev vajadzētu humora grāmatas pamēģināt vel rakstīt, bet sāpe jūtama vairāk uz raksta beigām.
Malacis, būs atkal viens JEEP no kapiem piecelts, visu cieņu :rock:


Top
 Profile  
 

Re: Laucinieka XJ
PostPosted: Mon May 22, 2017 8:52 am 
User avatar
Offline

Joined: Sat Mar 25, 2017 7:17 pm
Posts: 80
Location: Krape, LV-5012
Aizvakar tik strādāts pie gatavošanās apskatei. Rezultāti pagaidām diezgan šrtuntīgi - pusasu galus atskrūvēt nav iespējams (vajag jaudīgāku karsējamo), un no četrām stabilizatora stiprinājumu skrūvēm divas tika nolauzas, bet viena izskrūvējās līdz pusei un aizgāja uz riņķi. :dumb:


Top
 Profile  
 

Re: Laucinieka XJ
PostPosted: Thu Jun 29, 2017 5:34 pm 
User avatar
Offline

Joined: Sat Mar 25, 2017 7:17 pm
Posts: 80
Location: Krape, LV-5012
Ar gandrīz mēneša nokavēšanos pēc atkārtotās pārbaudes termiņa, beidzot dabūju oranžo uzlīmi. :rock:

Kaut kā tā sanāca, ka tajā dotajā mēnesī neiekļāvos, jo pēdējā nogalē, kad bija atlikuši mazākie darbiņi, iekrita kaut kādas citas aktualitātes, pēc tam vairs nebija kur steigties, tad darbu daudz, tad jāgatavojas jāņošanai, nu un rezultātā auto tika izmantots tikai saimniecības darbos, kur to nenovēro policijas modrā acs. :mrgreen:

Visa lielā remontēšanās jau tik sen atpakaļ, ka lielākā daļa jau aizmirsusies.

Pusasu skrūves atskrūvēju ar youtube atrastu paņēmienu - riktīgi sakarsēt un tad kausēt sveci uz vītnes, smuki savelk to parafīnu zem uzgriežņa un atnāk vaļā tīri ok, nekāds pūšamais un kombināca ar deglī ieskrūvētu supergāzi neko nedeva.

Vēl bija problēmas ar to, ka nolūza trīs no četrām stabilizatora skrūvēm. Tās izdevās iesist atpakaļ rāmī un no pretējās puses izdevās ielikt citas skrūves.

Vēl man bija problēmas priekšā apakšējo šarnīru dabūt laukā, jo nebija attiecīgas preses. Beidzās viss ar to, ka tas tika apzāģēts gan no augšas, gan apakšas un bonusā vēl pa diagonāli, nu un tad jau ārā iznāca. Jaunais iekšā tik brīvi negribēja iet, bet nu čut čut pieslīpējot sanāca iepresēt. Esmu puslīdz drošs, ka būs ok.

To stūres šarnīru, kuram bonusā nāk līdzi kārtīgs dzelzs bomis beigās izdevās saganīt epartos par 45eur, tika arī paņemts un uzlikts. Restaurācija būtu bijusi 35, bet čakars ar transportēšanu un visu pārējo, rezultātā būtu sanācis pat dārgāk, īpaši ja ierēķina patērēto laiku.

Nomainīju vienu rocenes trosi un pakaļbremzēm bija beigušies automātiskie regulētāji, pieregulēju ar roku, un tur viss ok.

Rekur bilžuks:
Image

Tālāk vajadzētu:
- saregulēt savirzi
- aizvest atrādīt gāzes iekārtu, jo ir aizdomas, ka patēriņš ir par lielu, pirms tam vajadzētu sveces nomainīt
- jādomā par amortizatoru maiņu, jāsaprot, vai paņemt kaut kādus standarta, vai atvēzēties uz liftu. Pagaidām gan vairāk izskatās pēc standarta, jo pirms liftošanas gribas vēl visādas citas lietas savest kārtībā un uztūnēt. Pagaidām totālos bezceļos īsti nelienu, un ar esošo augstumu pietiek atliektiem galiem
- atjaunot to kondicioneri
- uz ziemu vajadzēs jaunas riepas

Nu un vēl visu ko citu, jumta platformu un gaismas ieskaitot.


Top
 Profile  
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 2 hours


  Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Skin created by © gokin from Najlepsze Filmy, profesjonalne pozycjonowanie stron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group