All times are UTC + 2 hours






Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page 1, 2  Next
  Print view

JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
Author Message
PostPosted: Thu Aug 03, 2017 3:07 am 
User avatar
Offline

Joined: Thu Feb 09, 2017 1:54 am
Posts: 17
Location: Rīga
Čau visiem!
Nu jau kādu laiku, kopš šī gada jūnija, esmu JEEP īpašnieks, pagaidām apmierināts un ceru, ka šajā jomā nekas nemainīsies.
Turpināšu ar nelielu aprakstu kā nonācu līdz jeepam un uzreiz varu brīdināt tos, kuriem nepatīk daudz bilžu un gari apraksti iemest sirds drapi jo būs daudz bilžu un apraksti :) kā arī sākšu video dienasgrāmatu par jeepu, materiāls ir safilmēts atliek tikai samontēt, tā kā tuvākā laikā parādīsies arī video.

Trīs gadus nobraucu ar audi S6-C5, bet tā kā auto bija sedans un ar vien vairāk bija vajadzība pēc ietilpīgāka/universālāka auto, lai var vest būvmateriālus, dažādus auto agregātus kā motorus, kārbas un citas daļas savām vajadzībām kā arī pietiktu vietas ģimenei ar visām paunām un velo braucot uz laukiem vai atpūsties tad sedans galīgi nederēja. Protams arī konkrētā auto uzturēšanas izmaksas, šādi veci auto savu resursu ir pārsvarā izsmēluši, spēj tikai remontēt un remonta izmaksas bija neadekvātas tik vecam auto. Klāt pirkt vēl kādu auto negribēju jo īpašumā jau tā bija daudzi autiņi, bet pārsvarā kā hobija vai izklaižu (skrūvēšanas) tā nu izlēmu, ka tirgošu lielumu nost atstājot dažus, kuri visvairāk saista, domāts darīts.

Tā nu tirgoju audi un citus autiņus un meklēju alternatīvas, vienā brīdī izskatīju kā variantu arī Ņivu vismaz uz kādu laiku un nebūtu tik žēl dzīt pa dubļiem, zinu tās plusus un mīnusus, pašam ir viens bez dokumentu (norakstīts) eksemplārs. Biju daudzus apskatīt, bija arī maiņas varianti, bet nu galu galā negribēju mainīt pret miskastēm vai maksāt jeep cenu par ņivu kaut arī daudz maz normālu jo tik un tā sapūs! Cenas bija kosmiskas manuprāt 2k-4k, tādi graustiņi līdz 2k kuriem baseins sliekšņos un remonts ar kniedētām ielāpiem no ceļa zīmēm un makrofleksu.

Kādā brīdī sāku interesēties par USA džipiem, pētīju ss.lv fordus, Chevrolet, Dodge, Jeep arī par Opel Fronteru un par japāņiem. Bec iegūtā info no abiem "flangiem" kas liela un kas nodirš un pieliekot klāt savu viedokli opeli atmetu. Ar jap''anu vieglajiem auto ir bijusi saistīta liela daļas dzīves un arī tos negribēju (ne, ka slikti). Tā kā vienīgais USA auto kas bija bijis ilgāk manā īpašumā bija Ford Mustangs (DODGE Interpid, Neon, Stratus neskaitu jo tikai īslaicīgi ) un džips kā tāds īpašumā nav bijis tad vairāk gribējās ko amerikānisku. Un protams kārtējo reizi pārliecinājos, ka katrs liela un iesaka to ar ko brauc vai kas pašam šķiet labs, bet tas bieži vien nenozīmē, ka ir labs. Pats personīgi esmu braucis ar daudzām auto markām un modeļiem tāpēc nepieturos pie tā bērnišķīgā uzskata, ka tas ir sūds un šitas ir labs, katram auto savi plusi un mīnusi. Ir protams problemātiskie auto vai vizuāli drausmīgie, bet arī tiem ir savi useri tas gan nenozīmē, ka viņi ir loxi..........

Sāku skatīties vairāk jeepus, kādā brīdī parādījās arī šis jeeps pārdošanā pie perekupiem cik sapratu. Piedāvāju maiņu bet šamie atteicās, auto tirgojās ilgi un cena nokrita:
Image
Image

Šķita dīvaini, ka tik ilgi tirgojās un tā arī atmetu domu par konkrēto auto, audi jau bija notirgots nauda izmantota instrumentu iegādei, citu auto remontiem un tūningam. Biju samierinājies, ka sliktākā gadījumā ziemu braukšu ar kādu no esošiem auto un materiālu vešanai turpināšu noīrēt busu vai piekabi aizņemšos. Bet BET tomēr palikt ar aizmugures piedziņu ziemā īsti negribēju jo pieradis ziemā ar quattro iebraukt praktiski visur. Braucot uz darbnīcu "privātīpašums", kur ziemā sniegs parasti uz ielas nav tīrīts un pagalms pieputināts bez rakšanās ar rwd neizbraucams (pat ar labām svaigām radžu riepām kā tas bija pagājušajā ziemā). Jautrība sānslīdes "drifts" patīk, bet ne par koplietošanas ceļiem.

Pagāja laiks, tirgojās pārējie auto, principa pēc negribēju pirkt neko vietā kamēr vismaz vēl kāds auto netiks pārdots un protams gribējās savākt pēc iespējas vairāk līdzekļus, lai īsā laikā var apkopt un sabūvēt džipu.
Vēl viens auto notirgojās un varēja sākt braukt skatīties jeepus, tirgū maz kas bija, iepriekš redzamais sludinājums bija jau pazudis tātad auto pārdots.

Un te nu jāsaka liels PALDIES čomam arī šī foruma biedram ar niku Biei par atbalstu, informācīju, par brauksānu līdz skatīties un vešanu! Super PALDIES!

Sludinājumos atkal parādījās šis jeeps:
Image
Image
Vizuāli viņš man ļoti patika tikai aplīmētās lampas nepatika, bet tā kā bija aizdomīgi ilgā iepriekšējā tirgošana un jaunā saimnieka tirgošana uzreiz nebraucām skatīties.

Sludinājumā parādījās viens ZJ, bet kā izrādījās tas bija retais RWD variants, saimnieks dievojās, ka daudz esot iegūldīts, bet pēc auto to nevarējas pateikt un galu galā RWD nebija vajadzīgs.
Pēc laika sludinājumos parādījās viens WJ brūnas krāsas, sludinājumā izskatījās sliktāk kā dzīvē, vizuāli gan bija piesmērēts, pielabots tā kā uz pārdošanu gatavots. Bremzes apkoptas, 242 sadales kārba, bet braukuši visu laiku awd režimā, salons normāls (īpašniece sieviete, kura vadāja bērnus). Bet liels BET, braucot un uzspiežot nebija "drop down" kārbai, bija problemātiskā motora galva un vēl visādi sīkumi, cena 2600, sarunājām par 2500. Bet atkal BET, izdomājām aizbraukt uz Rēzekni apskatīt vienu sarkanu ZJ, brauciens bija pa tukšo, sliekšni jau bija ar caurumiem, salonā zem roku balsta "pepeļņica" stūre lipīga kā ar medu nosmērēta (netīra), bagažniekam starp virsbūvi džemperis, lai negrab. Šķita ka silst motors pārāk daudz un kad gribējām skatīties vai uz eļļas korķa nav "krējums" saimnieks piebilda, ka nesot tātad bija notīrījis, varēja redzēt, ka bija gatavojies. Negribēja, ka braucām uz mājām, uz satikšanās vietu (benzīntanks) vajagot 5min. ko atbraukt, bet brauca pusstundu ja ne vairāk. Tehniski auto nu tā un bez gāzes, cena 1500eiro. Nepirku, negribēju tādu, kurš uzreiz jāmetina, vēl gāze jāliek, piekare jāpārlasa un iespējams problēmas ar motoru.

Braucot atpakaļceļā pazvanīju brūnā WJ saimniecei, sarunājam, ka pērku un varu pat rokas naudu ievest no kā viņa atteicās, sarunājam uz nākamo dienu 9:00 sazvanīties un braukt uz CSDD. Braucot tuvāk Rīgai zvans no brūnā WJ saimnieces, ka esot pārdots! viņai kāds esot atbraucis iedevis 2600eiro bez auto skatīšanās un uzreiz braukuši pārrakstīt. Sašutums bija liels, atzvanīju un pārjautāju vai tā ir cenas "uzsišana"? nē tiešām pārdots! būtu tos 100eiro piemetis un ievedis rokas naudu, bet kā bija tā bija, uzskatu, ka nesmuki no saimnieces puses, bet nu arī labi. WJ man patīk tāpēc, ka propāna balonu var iemontēt zapaskas vietā, bet vizuāli un konstruktīvi labāk patīk ZJ.

Tā nu izlēmām apskatīties tomēr arī šo ZJ, aizbraucām uz Jelgavu un tieši sākās lietus, riktīgs gāziens dažas minūtes pirms uz tikšanos vietu pie savas mājas ieradās auto pārdevējs. Sākotnēji bija skaidrs, ka sludinājumā norādītā cena ir pamatīgi pārspīlēta un likta ar domu ja nu kāds paķer :D
Pirms braukt skatīties telefona sarunā ar īpašnieku pajautāju kas ir mainījies kopš iepriekšējā saimnieka, ka cena ir tā uzkāpusi, atbilde bija, ka priekšējais tilts mainīts un vēl tur kas ko aizmirsu. Uz vietas esot kad čoms pajautāja par tiltu tad jau "bija" aizmugurējais tilts mainīts :D nezināja arī to kāpēc aizmugurējām kreisajām durvīm nestrādā logs un centralka, bet pats jau tur vien bija pieholhozojis vadu uz skandu S90 kura bagažniekā dzīvoja. Arī priekšējās durvīs caur dirsu bija skaļruņi salikti, kurus pats droši arī bija licis. Pajautāju par antikoroziju vai tik nav uz rūsas sapūsta, lai neredz kas tur "dzīvo" nē nesot jo pats esot pūtis........ tā kā labāk nebūtu teicis neko ne kā melojis.

Ne visu uz vietas var pārbaudīt un protams saprotu to, ka auto ir 20gadi, muzejā turēts tas nav un cik var saprast tad dubļos ir bijis. Pēc tam jau atklājās, ka daudz kas nestrādā, tilts mainīts nav, antikorozija ir uz rūsas uzpūsta un vietām lobās nost, pārējie defekti būs turpinājumā redzami. Vienkārši visi tie defekti ietekmē cenu un parāda iepriekšējo īpašnieku būtību. Šis tas noteikti bija jau pie perekupiem samuhļīts. Protams, ka man bija variants auto nepirkt, patika neskatoties uz visiem tobrīd redzamajiem defektiem un patīk joprojām. Pie pirkšanas pieteicu numura salīdzināšanu ja nu kas. Kamēr stāvēja ar darbojošu motoru čoms ievēroja, ka benzīna pribors rāda tukšu, pārjautāju saimniekam kas vainas, esot tukšs, ok vismaz gāze "ir gandrīz pilns" pēc gaismas diožu indikatora. Parakstām, apdrošinu un braucam, čomas pa priekšu diezgan dinamiski, cenšos tikt līdz un kā iespiež akseleratoru gāzes sistēma sāk "taurēt, bļaustīties" un slēdzas nost, kā izrādījās balons vecais bez devēja un balons ir tukšsssss. Tā nu sapildīju pusbāku benzīna un pilnu propānu, sagāja 68.9l pirmās reizes, ar to nobraucu 400km, pēdējo karstā laikā pildīju un iegāja 66 ar kaut ko. Gāzes auto man iepriekš nav bijis tāpēc tas viss vēl ir jaunums. Nu jā un kaimiņš vēl pieslēdzās gāzes kompim paskatījās kas "iekšā dzīvo" un uzlika tagad uz vasaru pārslēgšanās temperatūru uz 25celsījiem kā arī paregulēja treknāku maisījumu jo bija liess, patēriņš nemainījās. Pasūtīšu arī sev vadu un vēlāk vēl būs jāapskatās pašam.

Būtībā ar auto esmu apmierināts, apzinos, ka ir pārmaksāts to jau sapratu pērkot, bet kā jau parasti pircēja sindroms,un ar čomu pārspriedām, ka variants tomēr ir labs un ir vērts ar to darboties. Reāli atbilstoša cena būtu ap 2300eiro. Bet tā kā ar šo auto plānoju braukt ilgi un dikti čuķ ne saules mūžu ja nekas nemainīsies un kādi nelabvēlīgi apstākļi neietekmēs. Darbi ir uzsākti un turpināsies.

Bet tagad pienācis laiks nelielam aprakstam un vizuālajam materiālam :)

Tātad JEEPa pamatfunkcija ir ģimenisks ikdienas auto ar iespēju aizbraukt atpūsties jebkur, kur var iebraukt, izbraukt laukos tur, kur ar vieglo auto nevar izbraukt un protams ar čomiem iebraukt kādā dublī vai citā grūti izbraucamā reljefā :) slīcināt gan negribu, negribu noslīcināt tā, ka ūdens tiek salonā.

Par auto:
Marka:......................... Jeep
Modelis:....................... Grand Cherokee-ZJ
Dzimis:........................ 1997g.
Virsbūves tips:................ Džips (Sieva saka- ejam uz mašīnu! dēls (nedaudz virs 3 gadiem) precizē, ka uz DŽIPU!)
Durvju skaits:................. Četras + bagāžnieka nodalījuma durvis
Stūres novietojums:...........Bardačoks ir tur kur jābūt
Dzinējs:........................ 4.0l I-6 HO MFI (ERH) benzīns/gāze
Jauda:.......................... 190hp/4600rpm
Grieze Griezīte................ 305ņergas/3000rpm
Pārnesumu kārba:............. Četru pārnesumu tomāts (pagaidām)
Piedziņa:........................ Īstā /4x4/AWD/
Tilti.............................. Bloķējošais reduktors aizmugures tiltā.
Krāsa:........................... Melna
Iegādāts:....................... 20.06.17
Komlektājija: Elektrikie logi, ABS, SRS, Maģis/kasette playjer/FM tjūners, un citas ekstras :)

Bildes:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image




Pirmais darbs ko izdarīju, norāvu stūres ādas apšuvumu jo tas bija padilis un bija lipīgs:
Image
Tuvākā nākotnē pāršūšu.

Otrais darbs bija bagāžnieka vāka amortizatoru maiņa un paceļamā stikla amortizatoru maiņa:
Image

Trešais darbs, plēves noplēšana no lukturiem:
Image
Bija "jautri" plēšot plēvi izplēsu arī priekšējo lukturi daļēji jo bija pielīmēts stiprinājums :D

Nomainīju akumulatoru jo visu dienu auto bija ar atvērtām durvīm un aķis izlādējās...
Image
Image
Ķīnietis, bet it kā labs.

Un tālāk salona jaukšanas darbi jo gļukoja signalizācija, atradu papildus uzstādīto signalizācijas bloku un sāku pētīt kā tas pieslēgts un pamazām ravēt nost:
Image
Image
Image
Image

Cik izpētīju, kādu parasto signalizāciju uzlikt ir grūti, ļoti grūti jo sevišķi, lai saglabātu OEM centralkas/signalkas funkcijas. Sanāk, ka visa elektronika vadās caur vienu vadības bloku, durvīs un bagāžnieka vākā un citur ir vadības bloki un ir savstarpēja ciparu saziņa tā kā ja grib pieslēgt papildus signalizāciju pie centrālās atslēgas ir jāvelk vadi tieši pie slēdzenes vai jātaisa dekodera bloki kas ir nevajadzīgs darbs
Bez signalizācijas nepalika, ir papildus paštaisīti drošības elementi par, kuriem kad vēlāk uzrakstīšu un ielikšu shēmas, katrs pats varēs atkārtot un maskēt un pieslēgt pa savam. Vēlāk arī OEM signalku nedaudz pārveidošu saglabājot pamatfunkcijas.

Pārlodēju sliktos lodējumus VIC blokam:
Image

Atjaunināju stūres paneļa šo iedobi, ielīmēju īstu ādu:
Image

Savedu kārtībā aizmugurē salonā kreiso stūri kur vadi un bloks piekabes āķim:
Image
Image
Vadi savienoti caur dirsu un daudzi nopuvuši (video būs detalizētāk) gaismas piekabei nestrādātu.

Ķēros klāt priekšai, kā var redzēt no kārbas šķidruma dzesēšanas radiatora gumijas trubiņu līkumiem suloja šķidrum un ir sulojis ilgstoši:
Image
Image
Image

Radiatoru pārbaudīju (būs redzams video) un liku kopā:
Image
Image
Image
Image
Image
Bez ļaunuma nav labums, būtu kondicionierim freons būtu jālaiž atmosfērā, bet bija tukšs, tagad varēs uzpildīt, bet vai šovasar ir jēga....

Stiprinājumi bampers, plasmasas karkas, virsbūve bija nopuvuši, taisu jaunus, parauga nebija un internetā neatradu, uztaisīju šablonu:
Image
Image
Image
Varbūt vajadzēja internātā meklēt vvz vai hvz....

Priekšu varēja salikt:
Image

Bagāžnieka vāka stikls nestrādāja, kā izrādījās slēdzenes slēdzis bija kidrikt, visu atjaunoju:
Image
Image
Vecajā korpusā labi ieņēma vietu padomju laika mikriks.

Gatavs:
Image
Image

Vadītāja puses durvju eņģes bija tā sadilušas, ka durvis slēdzenes pusē par ~10mm cilājās:
Image
Image
Jaucās viss cilvēcīgi :)

Eņģes īsti nav paredzētas jaukt, bet var izjaukt:
Image
Image
Image
Konstrukcija cilvēcīga :)

Atjaunoju:
Image
Image
Image
Image

Vadītāja durvju rokturim ķepiņa bija tā izdilusi, ka bija ar abām rokām jāiespiež, lai var atvērt durvis, ļoti kaitinoši:
Image
Image

Atjaunoju:
Image
Image
Image

Durvīm kur nāk iekšpusē rokturi durvju atvēršanai ir tādi ieliktņi kā no kādas vecas padomju maisa drēbes ar nedaudz uzlabotu, uztaisīju no dermantīna:
Image

Un tā kā vadītāja pusē laižot stiklu lejā tas ķērās gar skaļruni likvidēju arī šo caurdirsību:
Image
Pro darbs, makgaiverene + vēl zilā un profesionāli savienoti vadi:
Image

Ieliku labus SONY skaļruņus no televizora, bet toties ar patiesu jaudu, skan labi, neesmu Raimonds Pauls tā kā man profesionālu skaņas sistēmu nevajag:
Image
Image
Image
Image
Uztaisītas pārejas un saskarsmes vietā uzlīmēta gumija, lai nav rezonanses izraisītu kropļojumu un citu nevajadzīgu trokšņu.

Aizmugurējā vāka plastmasa bija pabojāta tāpēc nedaudz modificēju, lai ir ērtāk aizvērt bagāžnieku:
Image
Image
Image
Image

Jaucot priekšu savedu kārtībā lukturu regulēšanas mehānismus:
Image
Image
Image

Aizmugurējā stikla logu tīrāmā motoriņš bija ierūsējis, konkrēti augšējā bukse, salabots:
Image
Image
Image

Spārnu pagriezienu lampiņas tādas nekādas, matētas un salauztas, viena krita ārā, protams varēja nopirkt jaunas, bet manuprāt kantainam auto šādas formas nepiestāv tāpēc ieliku savas kas bija krājumos no mitsubishi lancer 1992g.:
Image
Image

Pirms brauciena uz laukiem bija maz laika, ātri sagatavoju žiguļa jumta bagāžnieku un uzliku, lai var uzlikt velo:
Image
Image
Image
Vēlāk uzbūvēšu kārtīgu ekspedīciju tipa bagāžnieku :)

Kādā brīdī sanāca arī nedaudz pa mežu patestēt, izbraucu kopā ar čomiem:
Image
Image
Image

Dubļu un bezceļu tēma nav galīgi sveša, ar džipiem gan neesmu braucis, bet kādreiz laukos darba ietvaros ir diezgan padubļots, tā kā kāds pamats tomēr ir.

Šie visi bija tādi sīkie darbi, bet vajadzīgi, tie bija jāatrisina kamēr gaidīju detaļas:
Image

Aizdedzes sistēmu esmu apkopis, vāciņš, rotoriņš, sveču vadi uzlikti jaunie.
Tuvākais darbs būs ar kārbu jo pēc ~1000+km nobraukšanas parādījās daži nepatīkami simptomi un arī eļļa ir gaiši brūna ar burbulīšiem. Filtrs, blīve, eļļa ir nopirkti, nemainīšu visu tikai to kas eļļas karterī, tā teikt- pieliešu. Eļļas karterī ir jāiemetina nolejamais korķis.
Paralēli visam sākšu vākt pārbūves komplektu uz manuāli. Ar tomātu braukt patīk, bet ar manuāli tomēr vairāk jaudas līdz riteņiem nonāk un drošāka ekspluatācija kopumā. Būtībā būtu jāpieķeras arī tomātu izpētei un remontam, varbūt kādam ir kāda nestrādājoša kārba ko pa lūžņu cenu var atpirkt izpētei. Ar mitsubishi kārbām ir bijusi darīšana, tā kā vajadzētu arī ar šo tikt galā, bet kopumā manuālis būs izdevīgās un uzticamāks.
Tālāk ir jāsakopj un jāuzliek 242 sadales kārba, jāsaved apakša kārtībā kā tāda. Skate arī nav aiz kalniem. Aizmugurējais reduktors it kā ir ar bloķi, pazīmes ir, bet arī kāda skaņa, gaudo riteņu gultnis, mainīšu abus, viss sapirkts tikai jāmaina.

Tuvākie plāni:
1. Izdarīt iepriekš minētos remonta darbus.
2. Nopirkt un uzlikt jaunas dubļu riepas uz atbilstošiem diskiem, kuri jāpērk vai jāpārtaisa kādi citi.
3. Uztaisīt spēka bamperus priekšā un aizmugurē.
4. Uztaisīt un uzstādīt aizsarg pannas apakšā motoram, tiltiem, sadales kārbai un bākai, idejas ir, par gaisa plūsmām zinu.
5. Uztaisīt kārtīgu viņču (ir darīts) jo variants izvēlēties starp labu vai sūdīgu ķīnieti vai kādu "kruto, brendīgo" viņču par kosmisku ciparu, kurš tāpat nav tā krāma vērts, man īsti neapmierina.
6. Nopirkt un uzstādīt diožu prožektoru uz ekspedīciju tipa bagāžnieka kad tas būs.
7. Uztaisīt un uzstādīt ražīgu gaisa kompresoru.
8. Nopirkt un uzstādīt rāciju (nu šito gan netaisīšu :D)
9. Nopirkt "Farm Jack" (vai kā tur sauca) domkratu.
10. Izdarīt vēl 101 sīkumu saistībā ar uzlabojumiem un remontiem.
11. Viss ko aizmirsu vai vēl nezinu.

Tas šoreiz arī viss, tāpat jau gari sanāca un pulkstenis arī ir jau četriiiiiiiiiiiiiiiiii jopta kā laiks paskrēja :D
Turpinājums sekos.......


Top
 Profile  
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
PostPosted: Thu Aug 03, 2017 8:05 am 
User avatar
Offline

Joined: Thu Oct 27, 2016 10:38 pm
Posts: 95
Location: Rīga, Olaine
:rock: Cepuri nost!

_________________
Auto rezerves daļu vairumtidzniecība un mazumtirdzniecība.
Jeep Grand Cherokee WG Owerland 2,7crd


Top
 Profile  
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
PostPosted: Thu Aug 03, 2017 9:53 am 
User avatar
Offline

Joined: Fri Apr 18, 2008 5:36 pm
Posts: 1286
Location: Valmiera - Rīga
Apsveicu! Man sajūtas līdzīgas. ZJ vizuāli super. Bet WJ bagažnieks ir pateicīgāks. tapēc es arī nomainiju savu pret WJ.

p.s. - gāzi iesaku likt uz 35-40 grādiem un uz 600 apgriezieniem, jo ilgajā periodā beigsiem reduktoram blīvējum sun sāks smirdēt. tas no pieredzes!

_________________
Jeep Grand Cherokee (WJ)
1999
4.0 R6 LPG
245/75/16
275/65/17-MOAB
NV242j
DANA 30/35c(3,54)
IRONMAN 2'' kit


Top
 Profile  
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
PostPosted: Thu Aug 03, 2017 11:30 am 
Offline

Joined: Tue Nov 29, 2016 5:28 pm
Posts: 15
Njā, nopērkot Jeep šādi detaļu kalni ir pierasta lieta. Un es visu daru palēnām. Priekšējais tilts tikai savests kārtībā un ritošā. Palicis vēl viss pārējais, bet beidzot sāk patikt auto gaita un sajūtas. Man gan WJ


Top
 Profile  
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
PostPosted: Thu Aug 03, 2017 1:16 pm 
Offline

Joined: Tue Nov 29, 2016 5:28 pm
Posts: 15
Un Yuasa nu galīgi nav ķīnietis. Viens no labākajiem un uzticamākajiem aķu ražotājiem. Moto pasaulē Yuasas aķi ir labākais, kas var būt.


Top
 Profile  
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
PostPosted: Thu Aug 03, 2017 4:24 pm 
User avatar
Offline

Joined: Thu Feb 09, 2017 1:54 am
Posts: 17
Location: Rīga
Nu man parasti nopērkot auto ir šādas detaļu kaudzes, sāku ar bremzēm, motoru, kārbu un tālāk, šoreiz sanāca ar sīkumiem vairāk ņemties kamēr detaļas atnāca. Šodien ir atnācis stāvbremzes rem. komplekts, jāsavāc un varēs ķersies klāt darbiem.

Viss ko līdz šim esmu jaucis ir jaucies un salicies cilvēcīgi ar to domāju, ka konstruktīvi pārdomāts, ceru, ka ar pārējo būs tāpat. Vienīgi kārbas eļļas karterī jāiemetina nolejamais korķis un tiltam jāiemetina normāls skrūvējams korķis.


Top
 Profile  
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
PostPosted: Thu Aug 03, 2017 4:27 pm 
User avatar
Offline

Joined: Thu Feb 09, 2017 1:54 am
Posts: 17
Location: Rīga
Jā par aķi biju dzirdējis, ka moto pasaulē ir labi. Biju dažos citos auto veikalos, kur cena mazāk par 110eiro nebija jo jeepam ir ar atdžkāno plusu un cenas arī esot kāpušas....... Pirms gada pirku līdzīgu pat ar lielāku ietilpību un starta strāvu par 60eiro, bet te 110 :shock: Sarkandaugavas pagrabiņš "salta-m" Kaspars uztaisīja atlaidi kā jau parasti un šis par 70eiro :voila:


Top
 Profile  
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
PostPosted: Thu Aug 03, 2017 6:30 pm 
User avatar
Offline

Joined: Thu Mar 18, 2010 7:30 pm
Posts: 52
Remontējot aizmugurējo tiltu neaizmirsti LSD šaibas arī nomainīt, visdrīzāk viņas jau ir sadilušas. Pērc uzreiz ar visu skrūvi, kas iet cauri tapai, jo vecajai mēdz gals nolūzt iekšā. :mrgreen:

P.S. Gadījumā pa e30 forumu arī nedzīvo?

_________________
Jeep Cherokee 2000 2.5td (XJ)
1993 4.0 HO swaps
NV3550
NP231
DANA30/35c Trac-Lok (3.73:1)


Top
 Profile  
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
PostPosted: Thu Aug 03, 2017 7:33 pm 
User avatar
Offline

Joined: Thu Feb 09, 2017 1:54 am
Posts: 17
Location: Rīga
Bija tāda doma, bet vispirms ir jāpaskatās kas tur iekšā dzīvo, vai ir vērts.
Dzīvoties nedzīvojos, bet reģistrējies esmu, pavisam nesen pārdevu e30.


Top
 Profile  
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
PostPosted: Thu Aug 03, 2017 10:57 pm 
User avatar
Offline

Joined: Thu Mar 18, 2010 7:30 pm
Posts: 52
Ja paceļot augšā aizmuguri, vari bez īpašās piepūles izgriezt ratus pretēji, tad tur LSD ir sen beidzies. Ar svaigām šaibām bez problēmām ņems vienu ratu, kamēr otrs gaisā. Un jaucot tiltu tāpat visas šaibas jāņem ārā, citādi pusasis laukā neizņemsi. Caur ebay tie ir papildus 80-90eur izdevumi. Tas tā ieteikums, es pieļāvu kļūdu mainot tikai šaibas, un pēc kādiem 2-3mēnešiem sāka tecēt pusass blīvslēgs, dabūju vēlreiz visu raut ārā.
Tā jau likās, ka biju manījis Tevi e30 bariņā. :rally:

_________________
Jeep Cherokee 2000 2.5td (XJ)
1993 4.0 HO swaps
NV3550
NP231
DANA30/35c Trac-Lok (3.73:1)


Top
 Profile  
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
PostPosted: Thu Aug 03, 2017 11:35 pm 
User avatar
Offline

Joined: Thu Feb 09, 2017 1:54 am
Posts: 17
Location: Rīga
Blīvslēgi ir abi tāpat kā gultņi, šitās lietas jau apgūts pirms gadiem 15+ pusasis velkot ārā blīvslēgus var arī sabojāt tā kā nav brīnums, ka tek.
Ir iemesls kāpēc bloķa rem. komplektu nesūtu, čoms jau piedāvāja pasūtīt, iespējams tiks mainīts tilts, vispirms ir jāsaprot kāds stāvoklis ir pašam bloķim.
Bet paldies par ieteikumiem, ja nezinātu tad noderētu :rock:

Video montējās, būs baigi jāapcērp citādi daudzas stundas :lol:


Top
 Profile  
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
PostPosted: Tue Aug 08, 2017 4:38 pm 
User avatar
Offline

Joined: Thu Feb 09, 2017 1:54 am
Posts: 17
Location: Rīga
https://www.youtube.com/watch?v=KOB7cCYKHRM

https://www.youtube.com/watch?v=atecW5MeCAY


Top
 Profile  
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
PostPosted: Tue Aug 08, 2017 6:13 pm 
User avatar
Offline

Joined: Wed Oct 01, 2008 8:10 pm
Posts: 3504
Nu, varens darbs padarīts. Cepuri nost! Vēl vajag saņemties un diskus dabūt pareizā krāsā. ;)

_________________
----[ Jeep ]
- _(O||||||||O)_
. | ======= |
_.l_l--------l_l


Top
 Profile  
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
PostPosted: Tue Aug 08, 2017 6:16 pm 
Offline

Joined: Mon Jul 27, 2015 7:22 pm
Posts: 64
Visu cieņu par uzņēmību!
Var redzēt, ka rokas tev aug no pareizās vietas! ;)
Veiksmi tālākajos darbos! :rock: :rock: :rock:


Top
 Profile  
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
PostPosted: Tue Aug 08, 2017 8:52 pm 
User avatar
Offline

Joined: Thu Feb 09, 2017 1:54 am
Posts: 17
Location: Rīga
Paldies!
Diskus meklēju, pērku (ir sludinājums sludinājumu sadaļā) un uz tiem uzreiz jaunas dubļu riepas, vēl gan jāsaprot vai bez lifta vispār 31 līdīs. Diski būs sudraba krāsā 8-)


Top
 Profile  
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 2 hours


  Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Skin created by © gokin from Najlepsze Filmy, profesjonalne pozycjonowanie stron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group