All times are UTC + 2 hours






Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
  Print view

Re: Tumši zilais ZJ
Author Message
PostPosted: Fri Jan 11, 2019 7:42 pm 
Offline

Joined: Fri Sep 11, 2015 6:48 pm
Posts: 21
brunais wrote:
Nu atsperes un amji atkal man laikam atcelsies, Jeepam citas prioritātes, bet varbūt arī nē... :)

Augošais ikaruss manāmi nelika mieru, un speciālista meklējumi šķiet vainagojās panākumiem un ar klaviermeistara akurātumu tika uzstādītas diagnozes.

Diagnozes īsumā

- pakaļas tilts vienkārši ir savu nokalpojušas kustīgās detaļas, padiluši gultņi (kurus tieši - jārauj vaļā, jāspēlējas un jāmaina).

- ikaruss, kurš nāk no priekšas tilta (iepriekš problēmu nebija). Pēc speciālista teiktā un fakta, ko pavisam nesen tiltam izveicu un kā ikaruss Jeepam pielavījās, tad ir pamatots pieņēmums, ka kļūda putekļu gumijas maiņas procesā, kuru ne viens vien pieļauj. Dizaina īpatnība, ka priekšas tilta pusasu blīvslēgi ir tieši pie paša bumbiera nevis tilta trubu galos kā pakaļai. Attiecīgi trubai gali nav slēgti un mēdz būt pienestas ar... Tad nu ar to pusasu izņemšanu un ielikšanu ir 3 scenāriji:
a) noņemam tilta vāku un izlejam eļļu, izvelkam pusasis, sadarām lietas, ieliekam atpakaļ un pirms visu liekam atpakaļ visu tīri izmazgājam (ideālais scenārijs, laikam...)
b) pirms jaukšanas ar kārtīgu ūdens strūklu izmazgājam to trubu ar cerību, ka viss tīrs un stumjot pusasi iekšā nebūs nekāda zapte, kuru iestumt bumbierī (ir izdarāms)
c) nedarīt neko no iepriekšējā un cerēt uz veiksmi, ka pusasi trāpīs iekšā neiestumjot bumbierī...

Esošajā stāvoklī jādabū Jeeps uz klučiem, jānomontē tilti un jāaizved meistaram, lai var raut vaļā, visu līdz galam pārbaudīt un vajadzīgo uzsūtīt un samainīt. Principā ideāls variants, lai pie viena mainītu arī atsperes, tik tiltu remonta izmaksas pašlaik ir tik neprognozējamas, ka nevar saprast...

Peecha, tām atsperēm kaut kad pamēģināšu noķert, man ne līdz galm padevās saprast tos atsperu modeļus un cietību, garumu sistēmu (biju gan arī maķenīt slinks iespring). Aukstumu pacelt par tām 2'' būtu ka reizi OK.


Sveiks!
Man tieši tāds pats scenārijs un rezultāts WJ priekšējam tiltam, noņemot kardānu vai atmetot gāzi kluss, bet tā arī tramvaja sindroms... varbūt vari padalīties ar meistara kontaktiem?


Top
 Profile  
 

Re: Tumši zilais ZJ
PostPosted: Mon Jan 14, 2019 2:28 pm 
User avatar
Offline

Joined: Fri Apr 18, 2008 5:36 pm
Posts: 1304
Location: Valmiera - Rīga
brunais wrote:
Nu atsperes un amji atkal man laikam atcelsies, Jeepam citas prioritātes, bet varbūt arī nē... :)

Augošais ikaruss manāmi nelika mieru, un speciālista meklējumi šķiet vainagojās panākumiem un ar klaviermeistara akurātumu tika uzstādītas diagnozes.

Diagnozes īsumā

- pakaļas tilts vienkārši ir savu nokalpojušas kustīgās detaļas, padiluši gultņi (kurus tieši - jārauj vaļā, jāspēlējas un jāmaina).

- ikaruss, kurš nāk no priekšas tilta (iepriekš problēmu nebija). Pēc speciālista teiktā un fakta, ko pavisam nesen tiltam izveicu un kā ikaruss Jeepam pielavījās, tad ir pamatots pieņēmums, ka kļūda putekļu gumijas maiņas procesā, kuru ne viens vien pieļauj. Dizaina īpatnība, ka priekšas tilta pusasu blīvslēgi ir tieši pie paša bumbiera nevis tilta trubu galos kā pakaļai. Attiecīgi trubai gali nav slēgti un mēdz būt pienestas ar... Tad nu ar to pusasu izņemšanu un ielikšanu ir 3 scenāriji:
a) noņemam tilta vāku un izlejam eļļu, izvelkam pusasis, sadarām lietas, ieliekam atpakaļ un pirms visu liekam atpakaļ visu tīri izmazgājam (ideālais scenārijs, laikam...)
b) pirms jaukšanas ar kārtīgu ūdens strūklu izmazgājam to trubu ar cerību, ka viss tīrs un stumjot pusasi iekšā nebūs nekāda zapte, kuru iestumt bumbierī (ir izdarāms)
c) nedarīt neko no iepriekšējā un cerēt uz veiksmi, ka pusasi trāpīs iekšā neiestumjot bumbierī...

Esošajā stāvoklī jādabū Jeeps uz klučiem, jānomontē tilti un jāaizved meistaram, lai var raut vaļā, visu līdz galam pārbaudīt un vajadzīgo uzsūtīt un samainīt. Principā ideāls variants, lai pie viena mainītu arī atsperes, tik tiltu remonta izmaksas pašlaik ir tik neprognozējamas, ka nevar saprast...

Peecha, tām atsperēm kaut kad pamēģināšu noķert, man ne līdz galm padevās saprast tos atsperu modeļus un cietību, garumu sistēmu (biju gan arī maķenīt slinks iespring). Aukstumu pacelt par tām 2'' būtu ka reizi OK.


Droši zvani.

_________________
Jeep Grand Cherokee (WJ)
1999
4.0 R6 LPG
245/75/16
275/65/17-MOAB
NV242j
DANA 30/35c(3,54)
IRONMAN 2'' kit


Top
 Profile  
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4

All times are UTC + 2 hours


  Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Skin created by © gokin from Najlepsze Filmy, profesjonalne pozycjonowanie stron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group